.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه خدمات امدادي به 25هزارنفر در سواحل مازندران

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت:از آغاز طرح امدادونجات ساحلي در 13خرداد ماه سال جاري تا كنون، نجاتگران و امدادگران جمعيت هلال احمر استان موفق شدند به بيش از 25 هزار گردشگرساحلي خدمات موردنياز را ارائه نمايند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران ، مهدي ولي پور افزود: تيم هاي امدادي هلال احمر استان به 5452نفر در محدوده داخل طرح هاي ساماندهي و  8049 هزارنفر نيز در محدوده خارج از طرح هاي مزبور خدمات امدادي لازم را ارائه نمودند.

وي تصريح كرد: همچنين حدود 13272هزار نفر نيز با مراجعه حضوري به پايگاهها و پست هاي امدادساحلي جمعيت هلال احمر استان خدمات موردنياز را دريافت كردند.

ولي پور گفت:براي اجراي اين طرح در مجموع 11584 نفر روز امدادگر و نجاتگر با بكارگيري 3158دستگاه روز خودروي امدادي و آمبولانس در اجراي طرح امدادونجات ساحلي مشاركت دارند.

وي افزود:در همين راستا طرح ديگري نيز با عنوان طرح «ايمني و سلامت مسافرين» به موازات طرح امدادونجات ساحلي ،از سوي معاونت جوانان اين جمعيت هلال احمر استان در حال اجراست كه از آغازاجراي اين طرح در 15خرداد سال جاري تا كنون بيش از 90هزارگردشگر با مراجعه به پست هاي ايمني و سلامت جوانان جمعيت هلال احمر استان خدمات لازم را دريافت كردند.

وي گفت:همچنين 3هزارگردشگر توسط تيمهاي گشت سحاب خدمت رساني شده اند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت: توزيع 45358هزار بروشور و بسته اطلاع رساني و ارائه مشاوره هاي ايمني و سلامت با هدف كاهش غريق در سواحل از جمله خدمات ارائه شده به گردشگران در قالب اين طرح بوده است.
وي گفت:در مجموع با اجراي طرح هاي امدادونجات ساحلي و ايمني و سلامت مسافرين تا كنون بيش از يكصدو بيست هزارگردشگر تابستاني از خدمات جمعيت هلال احمراستان بهره مند شدند.
ولي پور گفت:جمعيت هلال احمر استان علاوه بر حضور شبانه روزي در 17 منطقه اجراي طرح ساماندهي دريا در ۴۶ منطقه غیرمجاز شنا نیز در مباحث پیشگیری و هشدار کمک کند زیرا بیشترین غرق‌شدن‌ها در مناطق ممنوعه و غیرمجاز اتفاق می‌افتند.

وي افزود:براين اساس در 108نقطه ممنوعه با گشت موتوری و استقرار نیروی پیاده در حد پیشگیری، هشدار و آشنا کردن مردم به منظور شنا نکردن در این مناطق کمک می‌کنیم و قرار است هزینه‌های آن از سوی استانداری تامین شود چرا كه اينگونه ماموريت ها در فرايند خدمات جمعيت هلال احمر تعريف نشده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.